سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه پانچ نایلون کمپرسور هوا فشرده

 

دستگاه پانچ نایلون کمپرسور هوا فشرده

 

 

دستگاه دوخت نایلون و نایلکس توسط راد ماشین در انواع یک و دو طبقه و با قابلیت دوخت و برش نایلون و نایلکس در عرض های 80 و 100 سانتی متر طراحی و ساخت می گردد. دستگاه دوخت نایلون و نایلکس دو طبقه راد ماشین بصورت همزمان چهار طاقه نایلون را با سرعت مناسب دوخت و برش می زند. از این رو می توان در کنار یک دستگاه دوخت دو طبقه راد ماشین چند دستگاه تولید نایلون و نایلکس ایرانی و یا چند دستگاه تولید نایلون چینی به خدمت گرفت.

 

 

دستگاه پانچ نایلون

دستگاه پانچ نایلکس وظیفه دسته دار کردن نایلون های دوخت برش خرده توسطدستگاه دوخت و برش نایلون را برعهده دارد. این دستگاه معمولا بصورت دستی ساخت می گردد. قیمت دستگاه پانچ نایلون بسیار پایین بوده و تاثیر چندانی در افزایش قیمت خط تولید نایلون دسته دار ندارد.

کمپرسور هوا فشرده

کمپسور باد یکی دیگر از تجهیزاتی است که در خط تولید انواع نایلون و نایلکس بکار می رود. وظیفه کمپرسور هوا کمک به دستگاه تولید رول نایلون می باشد. بالن نایلون خروجی قسمت اکسترودر دستگاه تولید نایلون با کمک کمپرسور هوا باد شده و ایجاد می گردد. مشخصات کمپرسور هوای فشرده مورد نیاز هر خط تولید به مشخصات دستگاه تولید نایلون رولی بستگی دارد. معمولا کمپرسور هوا 150 لیتری برای خط تولید نایلون و نایلکس کفایت می کند.